ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





الفبای عشق

 

هر واژه یک لحظه از زندگی من است

اگر الفبای زندگی ام را بیاموزی حرفهایم

را ساده تر می فهمی انگاه می بینی که

واژه هایم برای اینکه در قلب تو جای گیرند

بر کاغذ نشسته اند و انتظار می کشند!!

این واژه های سبز و سفید سالها در قلبم

 زندگی کرده اند و صدای صمیمی ات را شنیده اند

این واژه ها مرا می شناسند و خوب می دانند

که چقدر تورا دوست دارم چه شبها که به خلوت

ماه رفته ام تا تصویر تو را در چشم او ببینم

چه روزها که در زیر باران به دنبال تو گشته ام

چشمانم را در نگاه مهربانت غرق می کنم

و لبانم ذکر عشق را می سراید!!

الفبای عشق من با تو اغاز می شود

و بر لوح دلم واژه ی مقدس دوستت دارم

حک می گردد!!...

  از عشق امروزمان چیزی کنار بگذار

برای روزی که فراموش کرده ایم که عاشق

بوده ایم چیزی کنار بگذار به اندازه ی یک مشت

خاطره یک لبخند یک نگاه تا دوباره بشکفد

و ببارد و سیراب کند وجودمان را عشق..




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 23:53 | |